Wednesday, December 21, 2011

ISLAM ADALAH CARA HIDUP (:

assalammualaikum .agak awal aku bngn hari nh yahh .todayy smua budakbudak pmr ambil result , wuu semua nervous ! chill .waklek wakpeace .insyaAllah lulus juga kmu .aku sedikit tekanan juga laa cuhs aniep.tengok keluar dr tajuk sudaa.sorry! hihi harini seja seja aku mw shareshare sesuatu .sharing is caring la urg bilang .hihi aku terbaca buku 'gen-Q'td awalawal pagii .:3

>jika kita marah -[TOPUP] wuduk untuk menyejukkan jiwa .
>jika kita bingung -[KlIK] doa agar tenang hati .
>jika kita dipuji -[RELOAD] syukur supaya tidak alpa .
>jika kita gagal -[DOWNLOAD] usaha untuk memberi semangat .
>jika kita kecewa -[RESTART] tenaga agar sentiasa sedar .
>jika kita b'sedih -[SELECT] ibu bapa untuk meluahkan perasaan .
>jika kita berdosa -[UNDO] perangai itu dan bersolat taubat .
>jika kita b'dendam -[[DELETE] buruk sangka supaya bersih hati .
>jika kita b'rbohong -[BACKSPACE] kata-kata untuk memperbetulkan keadaan .
>jika kita buat maksiat -[REGISTER SOFTWARE] sikapbaru dan bertaubat nasuha.

bunyi mcm boring kn >sbb skg aku boring .jd shareshare jalaa .huahua (:
terimaa kasehh laaa cuhs sudi baca. LIKE jaa kalau suka and klau mau, jdi FOLLOWERS pun boleh :)

No comments:

Post a Comment