Wednesday, January 18, 2012

serba salah .

hey !apa khabar ?semua sehat ?haha bagus tuh .act aku rasa serba salah dngn kwn aku .bkn apaa , apa dy chp mmg betul pun .kami berlaku tidak adil sama dia .kejamnya hati ini :/sorry friend !aku tau kau jenis sensitive , cepat marahh , cepat kecil hati .dont mean kau begitu aku dak suka kawan sama kau .sorry kalau tyme kita jalan tempoh hari mengecewakan hati kau , bkn dak respect kau k .minta maap sesangat cuhs buad kau kecil hati .kalau sbb aku dak layan kau , bkn sbb aku tidak ingin .bkn sbb diri mu .bkn sbb rupa mu .bkn sbb dressing mu .tp sbb aku , sbb aku terlalu pemaluu :3malu menegur urg yg dak pernah berjumpa .aku cuba buang tuh perasaan malu tp apa kn daya .ak tetap pemalu :/perasaan tuh juga mengecewakn kau kn , yaya aku tau .'SORRY' seja yg mampu aku ucapkan .hope kau ikhlas maapkan aku dan sekelian kawan ku .kita kn sahabat !(:

lots of love <3
terimaa kasehh laaa cuhs sudi baca. LIKE jaa kalau suka and klau mau, jdi FOLLOWERS pun boleh :)

No comments:

Post a Comment